Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

Forum / Béta / Bug et des bugs ? / Les commentaires et autres...
loader
Auteur
Sujet du message : Les commentaires et autres...
Lien permanentposté le : 30 Mar 2014, 18:42

J'ai reçu un message me disant que des commentaires avaient été déposés sur les textes parus sur l'ancienne version de ILV, or je ne peux plus les lire.

J'ai commencé à ajouter des textes: j'apprécie les facilités de la saisie.

Fait-il saisir les textes que j'ai déjà saisis auparavant ou vaut-il mieux attendre ?

La page de présentation me paraît peu lisible (mes yeux, peut-être, mais aussi pas très grands comme caractères!). de plus les différentes subdivisions de la page me laissent perplexe.

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 30 Mar 2014, 19:12

Pour "retourner" sur l'ancienne version de InLibroVeritas, il vous suffit de rééditer le fichier host et mettre le symbole # de la ligne qu'on vous a fait ajouter, et vous pourrez alors vous diriger vers l'ancienne version. Puis retirer le # pour revernir ici.

Nous rappatrions en cemoment les textes de l'ancienne version, je vous invite a attendre encore quelques jour. Nous indiquerons lorsque l'import sera fini.

Qu'entendez vous par "subdivisions" ?

Merci pour vos retours. Nous avons effectivement fait en sorte de vous donner un process de mise en ligne la plus simple possible.

Auteur
Lien permanentposté le : 31 Mar 2014, 06:29

Les subdivisions : sur la page d'acueil, je pense "Mise en avant", "Derniers lus", "recommandations" etc. J'ai envie de demander "par qui ? ".

Comment me retirer de l'abonnement ? J'ai voulu essayer la fonction et me voilà abonné à moi-même!

Retourner sur le fichier host! Vous n'y pensez pas! je vous ai vu faire quand vous avez pris mon ordinateur en main! trop compliqué pour moi ! Les commentaires vont-ils suivre en même temps que les textes ? Si oui, je peux attendre quelques jours.

Merci, je ne pensais pas vous faire travailler le dimanche.

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 31 Mar 2014, 10:24

On a modifié le libéllé pour que ce soit plus clair. Pour expliquer, à part la première ligne qui affiche vos dernières lectures, toutes les autres sont générées automatiquement par le site via des programmes informatiques. 

Auteur
Lien permanentposté le : 11 Avr 2014, 07:25

Les oeuvres sont bien arrivées. Par contre je ne vois pas les commentaires. Est-ce à venir?

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Avr 2014, 09:58

Nous allons effectivement travailler sur l'importation des commentaires, ça devrait se faire sans trop de soucis. Mais bon, avec l'informatique... ;)

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur

Nous allons effectivement travailler sur l'importation des commentaires, ça devrait se faire sans trop de soucis. Mais bon, avec l'informatique... ;)

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur

doublon

Mis à jour le : 11 Avr 2014, 09:58
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Avr 2014, 19:26
boogieplayer a écrit :

Lol, c'est toujours la faute de l'informatique, jamais du programmeur....

;)

658
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 08 Mai 2017, 05:48

Thank you for your post,Great post! Developed the [url=http://www.commonrailparts.net]Common Rail[/url] fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on   their ECD-U2 common-rail system.Modern common rail systems,   whilst working on the same principle [url=http://www.zjsensor.com]sensor[/url] are governed by an engine control unit (ECU). The   design was acquired by the German [url=http://www.commonrailparts.net/common-rail-parts/common-rail-shim-gasket-kit]Common Rail Shim & Gasket kit[/url] company Robert Bosch GmbH for   completion of development and refinement for mass-production [url=http://www.commonrailparts.net/common-rail-parts/common-rail-nozzle]Common Rail Nozzle[/url] . In hindsight,As the new technology proved to be highly profitable. The [url=http://www.commonrailparts.net/common-rail-parts/common-rail-injector-valve]Common Rail Injector Valve[/url] had little choice but to sell, however,In 1997 they extended its use for passenger cars [url=http://www.commonrailparts.net/common-rail-parts/common-rail-injector]Common Rail Injector[/url] .The first passenger car that used the common rail system.

658
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 08 Mai 2017, 05:49

Thank you for your post, There are good post! Developed the Common Rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system.Modern common rail systems, whilst working on the same principle sensor are governed by an engine control unit (ECU). The design was acquired by the German Common Rail Shim & Gasket kit company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production Common Rail Nozzle . In hindsight,As the new technology proved to be highly profitable. The Common Rail Injector Valve had little choice but to sell, however,In 1997 they extended its use for passenger cars Common Rail Injector .The first passenger car that used the common rail system. 

Marlan
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Sep 2017, 09:22
This post is really fantastic, Thanks for all efforts to make this forum successful.

Hammer Of Thor Asli | Jual Hammer Of Thor Asli | Hammer Of Thor | Ciri Ciri Hammer Of Thor Asli | Obat Hammer Of Thor

Selamat datang di website kami www.pusatvimaxasli.com kami merupakan online shop yang menjual Hammer Of Thor Asli satu-satunya toko online jujur, berkualitas serta terpercaya.

Baca Juga : Hammer of thor asli obat pembesar penis

Hammer Of Thor Asli Obat Pembesar Penis 100% Nyata Hasilnya, Produk yang sangat terkenal sebagai supleman herbal untuk pria yang ingin mempunyai penis besar panjang kuat serta tahan lama.

Hammer Of Thor Asli  adalah obat pembesar penis herbal yang diciptakan untuk pria yang ingin memiliki penis besar dan panjang.

sdefsf sdf
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Fév 2018, 07:07

31/01/18

142536
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Mar 2018, 10:42
mary111
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 07 Avr 2018, 08:31

The rain and hail that pelted Philadelphia for much of the day dissipated just as people across the city spilled out of sports bars, apartments and houses. wholesale baseball jersers Their destination: Broad Street. Their reason: a celebration 58 years in the making. oakland athletics jersers On Sunday night, just as Nick Foles led the Philadelphia Eagles to a surprise Super Bowl victory over the New England Patriots in Minneapolis, the scene more than 1,000 miles away in Philly was jubilation and pandemonium. Read more texas rangers jersers Fireworks were set off. Car horns blared. And Philadelphians young and old descended on Broad Street, the busy thoroughfare running through the city. colorado rockies jersers “The city deserved it,” said 66-year-old Lou Potel, who threw a party at his home before joining a much bigger party outside. “It’s a great city, and now we have a Super Bowl to go along with it.” milwaukee brewers jersers Like so many other fans, Potel’s love for the Eagles has been passed down from generation to generation. He went to the Super Bowl with his son the last time the Eagles played in the title game in 2004, when they lost to the Patriots, and said watching Sunday’s championship with his son “made up for it”. baltimore orioles jersersDustin Seidman, 42, and his wife Staci, 41, brought their 10-year-old son and eight-year-old daughter to the festivities on Broad Street, even as drunken fans sprayed beer and climbed trash trucks, street poles and awnings. Video shared on social media showed the awning outside the Ritz-Carlton hotel collapsing with more than a dozen people on it, but it was unclear if there were any injuries. new york mets jersers Like so many other fans, Potel’s love for the Eagles has been passed down from generation to generation. los angeles angels of anaheim jersers He went to the Super Bowl with his son the last time the Eagles played in the title game in 2004, when they lost to the Patriots, and said watching Sunday’s championship with his son “made up for it”. colorado rockies jersers Dustin Seidman, 42, and his wife Staci, 41, brought their 10-year-old son and eight-year-old daughter to the festivities on Broad Street, even as drunken fans sprayed beer and climbed trash trucks, street poles and awnings. Video shared on social media showed the awning outside the Ritz-Carlton hotel collapsing with more than a dozen people on it, but it was unclear if there were any injuries.

Auteur
Lien permanentposté le : 11 Avr 2018, 12:45

Instant Printer Support has qualified and proven expertise that probe the problem and offer the quick and best resolution without wasting the time of clients. Visit Here: https://www.instantprintersupport.com/ 

carrier kit
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 19 Avr 2018, 10:22

I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. free gift card generator I really enjoyed reading this post. big fan, thank you!      

Retour en haut