Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

loader
Auteur
(membre)
Auteur
Sujet du message : Système D
Lien permanentposté le : 24 Mai 2016, 21:16

Non, il est à fond de cale.

Mais si vous m'appelez Fletcher Christian plutôt que Chronos, ce qui commence à me gonfler sévère, je peux débarquer le capitaine (et quelques brelles qui encombrent) dans un canot avec une poignée de vivre. Mais attention mes chers mutins*, Dans ces conditions sachez que vous ne reverrez jamais l'Angleterre*.

* Je suis sûr que Oise a un nez mutin et une peau de satan. Non, de satin !

* Vous avez vu le film ? Si ce n'est pas déjà fait, lisez "L'ile" de Robert Merles, qui est une suite imaginée des mutinés du Bounty. Superbe !

Un verre de lait, et hop ! je ne me contrôle plus.

Chacun sa daube.

Auteur
Lien permanentposté le : 25 Mai 2016, 09:43

Marlon n'est pas mon type.

L'île je connais, une histoire prévisible et renouvelée.

J'ai une peau de satin et de satan, grâce au soleil mais pas le nez mutin.

Gare aux vergUes ou gardez moi un morceau de la corde.

Le verre de lait c'est l'effet des pesticides.

Je n'aime pas les bateaux, signe de terre, j'ai le mal de mer, Dom a dû remiser ses permis.

Oise

Bon, on joue Fort Alamo ? Où sont les mexicains ?

Dom

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 25 Mai 2016, 13:19

Par ordre décroissant :

Les Mexicains y jouent de la trompette : « Ah ! Dit chéri joues-moi s’eeeen ! d’la trompeeeee-te ! d’la trompeeeee-te ! » C’est dans quel film ?

Déconnes pas j’adore le lait.

Moi aussi j’en veux un morceau, ça porte bonheur.

Je ne ferai aucune blague avec Satan.

Alors si tu connais l’Ile, t’as du lire aussi Maleville ? Meilleur encore.

Je suis d’accord, la version avec Brando n’est pas la meilleure. L’inoubliable, c’est celle avec Clarke Gable et Charles Laughton. Avec Mel Gibson, c’est pas mal non plus.

Schtroumpf
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 03 Juin 2016, 19:52

Axel, dîtes-vous ? Ô combien suis-je ému de vos préoccupations
à mon égard (Chronos, les Dom). Oui, je suis ému, mais sachez que
je viens de traverser une mauvaise passe (ouais, Chronos... point
de plaisanterie salace, même si j'apprécierais, bref).
En fait de passe, je me suis payé un lampadaire et par dessus le
marché une putain de conjonctivite purulente (les Dom, c'est bon, ça?)
m'a écarté de l'écran fatidique pendant quelques temps. Mais la
pharmacienne du coin (blonde, blouse et nichons comme il faut, etc.)
m'a prescrit le remède qui tue. Et j'ai recouvré la vue.
Poil au cul, évidemment.

AdB

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 03 Juin 2016, 20:08

Lève-toi et marche ! 

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Juin 2016, 21:21

Je viens prendre des nouvelles de votre oeil, et aussi le numéro de portable de la pharmacienne. L'oeil qui gratte, je connais et je compatis.

Domoise : plus de nouvelles... Ils devaient être en train de se taper la cloche à Nemours, et l'eau est montée. 

Schtroumpf
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 07 Juin 2016, 18:27
chronos a écrit :

Je viens prendre des nouvelles de votre oeil, et aussi le numéro de portable de la pharmacienne. L'oeil qui gratte, je connais et je compatis.

Domoise : plus de nouvelles... Ils devaient être en train de se taper la cloche à Nemours, et l'eau est montée. 

A) l'oeil. En fait les deux étaient atteints. C'est du passé maintenant.
    Merci de vous en être inquiété.

B) la pharmacienne. Son numéro de portable : même pas en rêve !

C) les Dom. Ouais, ils expérimentaient le dernier modèle de cloche
    à plongeur, vous savez, la bi-place avec bar intégré et tout.
    Mais j'ai entendu dire qu'un détraqué a sectionné le tuyau de
    l'alimentation en air alors qu'ils observaient des ides échappés
    d'un aquarium municipal. Je n'ai pas d'autres nouvelles, il me
    semble qu'en haut lieu on ait voulu étouffer l'affaire.

AdB

Seema01
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 13 Oct 2016, 15:13

l'idée est originale !

voyance gratuite mail

658
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 08 Mai 2017, 08:11

Thank you for your post, There are good post! Developed the Common Rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system.Modern common rail systems, whilst working on the same principle sensor are governed by an engine control unit (ECU). The design was acquired by the German Common Rail Shim & Gasket kit company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production Common Rail Nozzle . In hindsight,As the new technology proved to be highly profitable. The Common Rail Injector Valve had little choice but to sell, however,In 1997 they extended its use for passenger cars Common Rail Injector .The first passenger car that used the common rail system.

Seema01
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Mai 2017, 10:46

J’aime beaucoup les sujets que tu traites, qui semblent tellement simples et habituels pour nous blogueuses qu’on ne pense même pas à en faire un article.

voyance gratuitement par mail

Seema01
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Mai 2017, 10:47

Merci pour ce billet très agréable… et souriant (pour un sujet pas évident) !

voyance gratuite par email

Seema01
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 09 Aoû 2017, 11:28

Vraiment sympa ce site web

gay telephone

chensolo2017
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 30 Aoû 2017, 07:15

There is no principle of life, there is no measure of Nike Air Max 2 CB 94 the right and wrong scale. If you do not know what to do, what should not do, then, it is easy to go astray.  Do not fight with anyone else. I should not get what I should get. Nike Free Kids Absolutely not angry. Small can not bear to chaos can not tolerate ordinary people can not bear the matter, in order to pedestrians can not do things, step back to the brighter future, fight a sub-dead net broken, can do is to fight is to have conservation, people want to let him, Fight, less to the point it does not matter, so I do not have to be angry, he Crossbodies is satisfied, all happy.  To have basic conservation, do not reactive by Paul.  There is no credit and want to get Lu, which is like the edge of wood for fish, not because there will be fruit? We see some Shoes Outlet people succeed, it should know that they are after a lot of hard work fame.  In the life of a person, can stand their own basic things nothing more than two: one is a man, one is doing things. Indeed, the difficulties of life, it is difficult from the restless mood and desire to Cheap Michael Kors Handbags stabilize the mentality; 

carrier kit
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 03 Déc 2017, 09:36

Thank you for giving them this great knowledge, really thank you for sharing, hope you will have such great posts as this more. free gift code generator 

f23465
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Fév 2018, 08:04
Auteur
Lien permanentposté le : 24 Mar 2018, 04:46
chronos wrote:

With index. I saw one in the movie. street view

really???

mary111
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 07 Avr 2018, 08:25

The rain and hail that pelted Philadelphia for much of the day dissipated just as people across the city spilled out of sports bars, apartments and houses. wholesale baseball jersers Their destination: Broad Street. Their reason: a celebration 58 years in the making. oakland athletics jersers On Sunday night, just as Nick Foles led the Philadelphia Eagles to a surprise Super Bowl victory over the New England Patriots in Minneapolis, the scene more than 1,000 miles away in Philly was jubilation and pandemonium. Read more texas rangers jersers Fireworks were set off. Car horns blared. And Philadelphians young and old descended on Broad Street, the busy thoroughfare running through the city. colorado rockies jersers “The city deserved it,” said 66-year-old Lou Potel, who threw a party at his home before joining a much bigger party outside. “It’s a great city, and now we have a Super Bowl to go along with it.” milwaukee brewers jersers Like so many other fans, Potel’s love for the Eagles has been passed down from generation to generation. He went to the Super Bowl with his son the last time the Eagles played in the title game in 2004, when they lost to the Patriots, and said watching Sunday’s championship with his son “made up for it”. baltimore orioles jersersDustin Seidman, 42, and his wife Staci, 41, brought their 10-year-old son and eight-year-old daughter to the festivities on Broad Street, even as drunken fans sprayed beer and climbed trash trucks, street poles and awnings. Video shared on social media showed the awning outside the Ritz-Carlton hotel collapsing with more than a dozen people on it, but it was unclear if there were any injuries. new york mets jersers Like so many other fans, Potel’s love for the Eagles has been passed down from generation to generation. los angeles angels of anaheim jersers He went to the Super Bowl with his son the last time the Eagles played in the title game in 2004, when they lost to the Patriots, and said watching Sunday’s championship with his son “made up for it”. colorado rockies jersers Dustin Seidman, 42, and his wife Staci, 41, brought their 10-year-old son and eight-year-old daughter to the festivities on Broad Street, even as drunken fans sprayed beer and climbed trash trucks, street poles and awnings. Video shared on social media showed the awning outside the Ritz-Carlton hotel collapsing with more than a dozen people on it, but it was unclear if there were any injuries.

Auteur
Lien permanentposté le : 12 Avr 2018, 11:38

interesting. Reference phase and the most challenging project! Luckily I saw the article in this paragraph. bloxorz 

agario
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Mai 2018, 11:28

I feel it interesting, your post gave me a new perspective! I have read many other articles about the same topic, but your article convinced me! Thanks your share!

shell shockers

agario
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 06 Mai 2018, 07:08

Good article and knowledge for me! I found a lot of information here! This article is really good for all newbie here. Thank you for sharing with us!

happy wheels

Retour en haut