Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

loader
Auteur
(membre)
Auteur
Sujet du message : Récompenses
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 11:34

Bonjour,

Encore besoin de renseignements car je ne parviens pas à les trouver sur le site ...

A quoi correspondent exactement les récompenses ? Je ne vois pas leur descriptif, mais peut-être que je ne sais pas les trouver. Par exemple je viens de recevoir 100 crédits pour mon premier marque page. Mais à quoi correspond ce marque page ? Bref, je suis larguée et comme je ne reçois plus de réponses à mes divers posts sur le forum, je suis découragée et je ne pense pas rester chez InLibroVeritas ... Alors merci de me répondre avant que je supprime tous mes textes ... et mon compte si je sais trouver comment je peux faire !

DB

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 12:46
La Luciole a écrit :

Bonjour,

Encore besoin de renseignements car je ne parviens pas à les trouver sur le site ...

A quoi correspondent exactement les récompenses ? Je ne vois pas leur descriptif, mais peut-être que je ne sais pas les trouver. Par exemple je viens de recevoir 100 crédits pour mon premier marque page. Mais à quoi correspond ce marque page ? Bref, je suis larguée et comme je ne reçois plus de réponses à mes divers posts sur le forum, je suis découragée et je ne pense pas rester chez InLibroVeritas ... Alors merci de me répondre avant que je supprime tous mes textes ... et mon compte si je sais trouver comment je peux faire !

DB

C'est une menace ? Je plaisante.

Entre nous, et surtout ne le répétez pas, les récompenses ILV c'est un peu comme les bons points à l'école : à l'extérieur de l'établissement personne n'en veut. Mais si vraiment ça vous tient à coeur, ouvrez l'onglet "récompenses" dans colonne "paramètres" située à droite de l'écran. Tout y est indiqué.

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 13:14
chronos a écrit :
La Luciole a écrit :

Bonjour,

DB

C'est une menace ? Je plaisante.

Entre nous, et surtout ne le répétez pas, les récompenses ILV c'est un peu comme les bons points à l'école : à l'extérieur de l'établissement personne n'en veut. Mais si vraiment ça vous tient à coeur, ouvrez l'onglet "récompenses" dans colonne "paramètres" située à droite de l'écran. Tout y est indiqué.

Une précision concernant les récompenses : encore une fois c'est Napoléon qui avait raison. Quand on lui reprochait d'avoir créé la légion d'honneur, et tout le tremblement qui va avec, il répondait : "on mène les hommes avec des hochets !"

Partie !
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 13:15

Ben ça j'avais vu pour l'onglet des récompenses mais il n'y a aucune précision !

Non ce n'est pas une menace ... je suis très déçue de ce site ! 

Partie !
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 13:25

Parfait donc je quitte ce site ! Comment fait-on pour supprimer son compte une fois tous les textes enlevés ?

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 14:19
La Luciole a écrit :

Parfait donc je quitte ce site ! Comment fait-on pour supprimer son compte une fois tous les textes enlevés ?

Cliquez sur : feu !

Partie !
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 22 Déc 2015, 14:28

???????????????? pffff !

Siniorina75
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 07 Sep 2016, 14:03

J’adore vraiment ce que vous faites, bravo !!! Merci bien de partager avec nous cet article.

voyance par mail

Pralel
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 17 Mar 2018, 14:08

open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it

carrier kit
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 05 Oct 2018, 13:37
Retour en haut