Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

Forum / Béta / Bug et des bugs ? / BUG AFFICHAGE OEUVRES
loader
Auteur
(Administrateur)
Auteur
Sujet du message : BUG AFFICHAGE OEUVRES
Lien permanentposté le : 09 Nov 2015, 12:25

Bonjour,

nous sommes en train de chercher le bug. Nous espérons résoudre très vite. 

Helas, il faudra remettre les oeuvres plantées :( 

REMY DUMONT
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Nov 2015, 08:17

Suite à mon contact avec l'administrateur, le bug a été partiellement traité en ce sens que j'ai fait un test de mise en ligne de fichier. L'ascenseur est actif mais le texte n'est pas visible. Faites part de vos essais et exprimez vous.

Il est bien facile de critiquer l'action de l'administrateur quand en contrepartie je constate le peu de remontées de la part des auteurs et l'inertie en terme de communication. D'ailleurs, ce sujet sera développé je le souhaite dans un prochain essai dédié à la misère, la faiblesse et aux diverses caractéristiques infiniment improductives pour ne pas dire pire des relations sociales "à la française" ....A suivre ! 

chronos
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Nov 2015, 10:42
REMY DUMONT a écrit :

Suite à mon contact avec l'administrateur, le bug a été partiellement traité en ce sens que j'ai fait un test de mise en ligne de fichier. L'ascenseur est actif mais le texte n'est pas visible. Faites part de vos essais et exprimez vous.

Il est bien facile de critiquer l'action de l'administrateur quand en contrepartie je constate le peu de remontées de la part des auteurs et l'inertie en terme de communication. D'ailleurs, ce sujet sera développé je le souhaite dans un prochain essai dédié à la misère, la faiblesse et aux diverses caractéristiques infiniment improductives pour ne pas dire pire des relations sociales "à la française" ....A suivre ! 

C'est ça, on vous suit... Et surtout, maintenez bien haut l'oriflamme de la langue française que vous maîtrisez à merveille.

REMY DUMONT
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Nov 2015, 15:21
chronos a écrit :
REMY DUMONT a écrit :

C'est ça, on vous suit... Et surtout, maintenez bien haut l'oriflamme de la langue française que vous maîtrisez à merveille.

@chronos : merci ! cela ne s'adressait pas à vous bien sur ! ni ne constituait une provocation à l'égard des autres membres....Un coup de gueule est une figure de style à part entière ! Quant à la langue française, j'en suis un defenseur il est vrai ce qui constitue un acte de résistance face aux volontés de notre ministre de la rééducation nationale visant à nous faire perdre notre latin...Avec mes meilleures salutations. 

murgiama
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Nov 2015, 18:16

Enfin un peu d'esprit constructif!  J'ai essayé de télécharger (uploader) mon texte "Qu'est-ce que le temps?".  Il n'apparaît toujours pas, ni au format .odt ni au format .pdf.  Quand on clique sur l'enclume, rien ne se passe.

Schtroumpf
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 11 Nov 2015, 18:35
boogieplayer a écrit :

Bonjour,

Bravo ! Enfin une bonne nouvelle. Avertissez nous vite quand la réparation sera en ligne. En espérant que nous n'aurons qu'à passer par la fonction "mise à jour". Merci, Boogieplayer.

murgiama
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 12 Nov 2015, 14:19

Cela avance : l'ascenseur est effectivement actif mais le texte n'est toujours pas lisible...  Encore un effort, que diable!

REMY DUMONT
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 13 Nov 2015, 09:50

J'ai eu un contact ce jour avec l'administrateur !

Tous les efforts et actions sont mis en oeuvre pour un retour rapide à la normale.

murgiama
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 17 Nov 2015, 13:37

Apparemment, tout se passe bien jusqu'au moment où il faut cliquer sur "forger le livre".  Le marteau ne réagit plus (le forgeron est-il fatigué?) en tout cas le résultat est une page blanche illisible. L'administrateur ne peut-il rétablir la routine logicielle telle qu'elle existait avant que ce problème n'apparaisse?

girlocean
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 20 Nov 2015, 17:38

Bonjour,

Je suis "heureuse" de constater que ce soucis ne vient pas de mes fichiers mais du logiciel de traitement de textes du site ! En mettant en ligne deux textes hier (19 novembre), l'un en .pdf et le second en .doc, j'ai moi aussi constater les pages blanches en voulant voir mes textes directement sur le site.

Le "téléchargement en format PDF" marche bien en revanche, ce qui sauve un minimum la mise en ligne.

Néammoins je constate que mes anciens réçits (datant de plusieurs années) restent parfaitement lisibles à même les pages du site...

Mais d'après ce que je lis il faut être patient....

Je suis donc de tout coeur avec l'administrateur et toute l'équipe de InLibroVeritas Allez les gars, on croit en vous !

REMY DUMONT
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 23 Nov 2015, 19:53

Nouveau contact avec l'administrateur ce jour...

La résolution du bug demande investigation et réflexion en la matière.

Message aux lecteurs et aux auteurs : "l'affaire est suivie avec le plus grand sérieux". 

???
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Nov 2015, 23:10
boogieplayer a écrit :

Bonjour,

J'aime bien l'ivre; le bateau, tu es seul,, et tu ne pouras rien. Mas on t"aime quan-même. Gros bizou mouillés.

REMY DUMONT
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Déc 2015, 19:08

La fonction lecture des livres publiés à compter de ce jour est opérationnelle : il faut remettre en ligne les ouvrages qui étaient affectés par le bug.

Un immense merci à l'administrateur !

Schtroumpf
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 05 Déc 2015, 15:46

Oui, merci à l'administrateur. Cependant, d'après ce que je viens d'essayer, il semble nécessaire de tout refaire, en commençant par la suppression complète de l'oeuvre impactée (la simple mise à jour du texte ne suffit pas), chose que je ne ferai pas car je désire conserver les commentaires, les j'aime, le nombre de lectures etc... Mais bon, pour quelques textes, on peut se satisfaire du PDF.  

Marlan
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Sep 2017, 09:25
This post is really fantastic, Thanks for all efforts to make this forum successful.

Hammer Of Thor Asli | Jual Hammer Of Thor Asli | Hammer Of Thor | Ciri Ciri Hammer Of Thor Asli | Obat Hammer Of Thor

Selamat datang di website kami www.pusatvimaxasli.com kami merupakan online shop yang menjual Hammer Of Thor Asli satu-satunya toko online jujur, berkualitas serta terpercaya.

Baca Juga : Hammer of thor asli obat pembesar penis

Hammer Of Thor Asli Obat Pembesar Penis 100% Nyata Hasilnya, Produk yang sangat terkenal sebagai supleman herbal untuk pria yang ingin mempunyai penis besar panjang kuat serta tahan lama.

Hammer Of Thor Asli  adalah obat pembesar penis herbal yang diciptakan untuk pria yang ingin memiliki penis besar dan panjang.

Auteur
Lien permanentposté le : 06 Déc 2017, 05:48

Writers not to mention newscasters have got to beware from trying too much to turn out to be politically best. The to begin with and keep going stops (of this politically-correct diamonds' show line) are actually stations described as "Censorship" not to mention "Manipulation. inches www.thenewsvillage.com

Unbridled debt is definitely a paralyzing position, and those sufferers that see ourselves furthermore there immediately choose a tried and true method from pushing it again aside. That can be purchased of creative ideas, you will in all probability find many excellent suggestions on the subject of which avenue to try. www.thenewsavenue.com

As with most of problems through life, the sooner you can actually confront premature hair loss the healthier off you're going to be. Here is some good news: even follicles of hair which commonly are not producing conspicuous hair can definitely be saved whether they have in no way actually passed. It can be described as problem which uses a strategic method. www.pronewszone.com

Most sufferers are aware of the fact that home improvement are generally greatly advantageous in making improvements to its all around value. By getting slight changes here and there, you can get considerably more value of your abode. If you could be a native of Idaho, www.homeimprovementyard.com

The illness and presentation from a bathroom are able to add and / or subtract hard earned cash in a home sale. A bathroom may well influence how far a building stays available to buy, before being snapped up by some buyer. www.homeimprovementventure.com

Really can building a good solid deck, improvement our bathroom, or solely replacing numerous old replacement windows, did you're certain you can lower your costs when most people make residential improvements throughout tax breaks or income tax credits? www.homeimprovementvalley.com

Regularions school is hard - just demand any 1L who's needed go lacking sleep for 2 days to cook for all the exam wednesday. What helps make negotiating all the jungle this really is law class even stronger is sub standard preparation, or harmful tools into your armory lawcountry.com

Anywhere of investments law genital herpes virus treatments don't be aware of can distress you. Securities law regulations reach much more transactions when compared to most vendors or allowed by the law practitioners realize and therefore the failure to make sure you properly go along with these laws may have some dire aftermaths. lawadventure.com

The market has its own laws which usually govern the things does and doesn't necessarily happen in this particular individual activities. They really are laws that is not to be avoided. Helpful the agents of our greatest achievements, as well for the agents of our most hopeless failures. lawpremier.com

Nature is normally governed just by Universal Laws for that reason operates in the orderly means. In any society you can be also ruled by laws considering the fact that you crash foul individuals laws you will suffer matter. There are numerous types of different law regulations and described can particularly complex. naughtylaw.com

There is significant differences on the Internet wagering laws for the U. Lenses. and all the U. E. Under today's federal law regulations and assert laws, Ough. S. companies and additionally players has to often have confidence in offshore internet websites. The passage for the 2005 Wagering Act on the U. E. amateurlaw.com

You certainly not able to make sure you adequately suit your ideas and functionality in Lifespan without debt empowerment. On this planet, you may well only swapping money just for something. Like almost every achievement, for one to walk for financial financial success and liberation, you require to operate confident laws. casuallaw.com

Your pet sitting home business is thriving. With minimal starting costs it's a really winning proposition for. When you're working on pets with their own place while most of the owners are in work or on vacation, youthpets.com

Whether it's organically grown, green, all natural or all natural, greener doggie products really are heavily influencing your options pet owner ındividuals are making for a pets, and the decisions pet internet marketers are making for a companies. studentpets.com

Last year turned out to be the worst ever for doggie food recalls. While there isn't an way that should be 100% sure that a doggie food isn't really tainted or would be recalled, you'll find red flags to take into account when seeking out your dog's or possibly cat's cuisine. ladypets.com

Do you've gotten dozens dog and additionally fear all the spread from the dog sickness? Over all the years, lots of the expense starts to add new up. If which usually pet will get ill or possibly suffers an injury, most owners carry out anything to assure their irreplaceable pet offers the treatment it requires. guidepets.com

As a fabulous responsible dog owner, you could take a few simple measures that goes some distance toward keeping your dog or cat healthy and additionally happy. Your veterinarian and you ought to consider the things stage about life your dog or cat is for, the magnitude of activity your dog or cat enjoys, commercialpets.com

A doggie makes a superb friend. We absolutely love our pets and that's exactly why there is them. Can easily that pets helps make us look and feel better. As soon as you get place from succeed, school, or possibly are patterns are released, or aging population, pet users quite almost feel and watch the love the ones favorite dog or cat. casualpets.com

If you've gotten just found a doggie, you very likely will not understandthat there are various of methods you may well protect your dog or cat. As your dog or cat grows for you, so should its age resulting in nil time is ahead of now to generate it a fabulous pet ınsurance coverage. skillpets.com

Just approximately all doggie friendly webpages provide helpful tips on doggie friendly lodgings, bed and additionally breakfasts, and holiday rentals. The enhancing popularity for the internet mean that there are a lot web sites nowadays for every interest. profitpets.com

Insurance for use on your professional benefit is very important. Unpredictability for the circumstances makes everybody prone to make sure you risks and additionally potential financial obligations. Same links with pet sitters and additionally dog ramblers. coachpets.com

Lots about pet families have referred to pet ınsurance coverage but experience avoided viewing it, often because they've been told a factor that isn't really quite correct. Everyone tackle four pet ınsurance coverage myths and additionally set you will straight. amateurpets.com

External Health Management- All the OH midwife, particularly for those organisations, such like SME's, who wouldn't have a fabulous designated external health fx broker, can advise the agency on straight forward measures to make sure you cut the installation of natural strategies, updateshealth.com

Shopping for health care can leave plenty of people confused. Knowing which underwriter to consider or which insurance plan is a better may appears daunting improbable. But knowing the ideas of health care, choosing a good health insurance plan is straight forward easy. andmorehealth.com

The solution most docs and clinical professionals implement their opportunities has no longer changed during the last thirty to make sure you forty many. Contrast this along with the enormous transformations in, tell you, transport, output and telecommunications! getahealth.com

Natural Health and wellness Products or possibly NHP, that include vitamins & nutrients, herbs, TCM, accessories. are simply being attacked, decimated literally, by permanently regulations arbitrarily imposed just by Health Nova scotia via all the Natural Health and wellness Products Directorate. 20, 000 purely natural products, taphealthy.com

Mental health isn't really merely the lack of mental affliction, but in addition it the capability to cope along with the challenges for life. Mental health is really as important like physical health and wellness to all of us. Youths usually try out attitudes, hearings, and symptoms. singlehealthy.com

Why really are people paying very much money maximizing health arrange? What is normally more upsetting is the numerous people seeking out that "golden egg" health and wellness policy intended to pay just about every single medical outlay. These plans you should never exist! positivehealthy.com

While a fabulous catastrophic health care plan can save cash, it isn't really necessarily the best choice. You has to carefully bodyweight the benefits of one of these health insurance plans to determine the expense of right for your needs. lasthealthy.com

Natural health is maintained and additionally retained any time we go along with some basics of natural clinical. These basics of natural clinical aren't very difficult or cumbersome that you should follow but they require a strong committment to get started in initially. fantastichealthy.com

Retour en haut