Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

Forum / Béta / Bug et des bugs ? / Votre taux de visibilité est de ...
loader
Auteur
(membre)
Auteur
Sujet du message : Votre taux de visibilité est de ...
Lien permanentposté le : 08 Juil 2014, 16:05

Bonjour, je viens de vous contacter aujourd'hui pour mettre ma couverture sur mon nouveau roman et je constate que le taux de visibilité ne change pas, alors que si je m'en réfère à mon livre du dessous, je devrais tout simplement crever l'écran. Je suppose donc que c'est un problème technique. J'ai aussi les récompenses du 10 j'aime et des 1000 vues qui ne se sont pas débloqué.

Cordialement.

Des mots sous le sable : 554 lectures pour 4095 pts.

Les sables du temps t5 : 128 lectures pour 5036 pts.

Mis à jour le : 08 Juil 2014, 16:08
boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 09 Juil 2014, 18:13

Il y a une cinquantaine de critère pour calculer les points. Les vus, j'aime etc. mais aussi la date...

par contre une réconpense qui se débloque pas, ça c'est pas normal.

dmaillard
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 09 Juil 2014, 23:44

Je veux bien, mais mon recueil érotique est celui qui possède le plus de vues ( actuellement 614 ) et le plus de j'aime ( actuellement 5 ) si je le compare à tous mes livres. Presque 5 fois plus de vues que mon tome 5 et seulement 59 points d'écart avec ce dernier. Ce n'est pas logique !

Edit 00:44 = Et pour 617 vues sur le même livre, je passe de 5095 à 4495, je régresse maintenant. Cela fait aussi partie des critères.

Mis à jour le : 10 Juil 2014, 00:46
boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Juil 2014, 09:14

oui le temps qui passe est aussi un critère qui se mixe avec le nombre de vue. VOus avez eu 1000 vues en un jour, puis 1000 étallées sur 1 semaine. Ce qui fait 2000 sur quinze jours. Ce n'est pas la même chose que celui qui à eu 133 vues tous les jours réguièrement sur 15 jours, ce qui lui fait aussi 2000 vues sur quinze jours. On favorise la régularité dans le temps. 

neocrea
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Juil 2014, 09:32
dmaillard a écrit :

J'ai aussi les récompenses du 10 j'aime et des 1000 vues qui ne se sont pas débloqué.

Vous n'avez aucune oeuvre ayant 10 "j'aime" et/ou 1000 vues. Pour débloquer la récompense "Avoir 10 j'aime" il faut avoir une oeuvre ayant au moins 10 "j'aime", idem pour la récompense "Avoir 1000 vues"

Cordialement,

dmaillard
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Juil 2014, 11:44

C'est un peu obscur comme décompte, mais je dois faire avec de toute façon. Cela reste tout de même un peu frustrant de voir sa jauge descendre et je pense ne pas être le seul dans ce cas.

D'accord, je me fiais aux statistiques générales sur mon profil, par contre il serait peut-être bon de préciser dans les récompenses : avoir 1000 vues sur une oeuvre ou avoir 10 j'aime sur une oeuvre, ce serait peut-être plus explicite.

Merci pour vos réponses - Cordialement.

Mis à jour le : 10 Juil 2014, 14:11
???
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Juil 2014, 20:31
neocrea a écrit :
dmaillard a écrit :

J'ai aussi les récompenses du 10 j'aime et des 1000 vues qui ne se sont pas débloqué.

Vous n'avez aucune oeuvre ayant 10 "j'aime" et/ou 1000 vues. Pour débloquer la récompense "Avoir 10 j'aime" il faut avoir une oeuvre ayant au moins 10 "j'aime", idem pour la récompense "Avoir 1000 vues"

Cordialement,

Ah voilà, il s'agit de 10  pour une même oeuvre...Où avais-je la tête, dans les lettres sans doute.

Bravo pour votre immense "travailtoutseul" 

Et avec une communication et une générosité de lecteurs, si faible que cela ne risque pas d'arriver. Même les grands n'y ont pas droit (domaine public).

Mis à jour le : 10 Juil 2014, 20:35
Le Greg
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 14 Juil 2014, 18:42

Hello,

Pareil, ai fait quelques tests aussi suite aux messages précédents: pour les succès twitter une oeuvre, mettre un marque-page, ajouter un favori, aucune récompense débloquée. De plus, dans mon profil, j'ai bien un auteur et une collection, les succès ne sont pas débloqués non plus.

EDIT: Aussi, les champs complété de l'auteur qui devraient donner des points ne les donnent pas non plus.

EDIT2: Rajout d'image sur un de mes textes pour couverture, ne donne pas non plus les points escomptés.

Mis à jour le : 14 Juil 2014, 21:57
neocrea
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 15 Juil 2014, 12:31

J'ai mis en place un système de vérification sur la page des récompenses, je vous invite à vous y rendre afin de débloquer vos récompenses manquantes. Par contre pour la récompense liée au tweet d'une oeuvre cela a bien fonctionné pour moi...

Pour ce qui est des points, il y a un système de cache, donc lorsque vous ajoutez une image de couverture (par exemple) à vos textes les points ne seront pris en compte que le lendemain.

Le Greg
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 15 Juil 2014, 16:44

Hello,

Effectivement, je me suis connecté sur la page, j'ai reçu deux mails de récompenses débloquées. Il reste cependant plusieurs choses qui n'ont pas fonctionné:

*Le tweet, toujours rien, mais si besoin de retester, je le fais.

*marque-page: pareil, hier j'ai mis des marques-pages sur deux oeuvres, la récompense ne s'est pas débloquée non plus, tout comme liker une oeuvre.

* Hier, pour l'auteur (et le profil aussi il me semble), j'ai renseigné plusieurs champs et on m'indiquait que cela rapporterait aussi des points (de mémoire: description et avatar, peut être un en plus mais pas sûr). Pas reçu les points annoncés non plus. Est-ce aussi du au système de cache?

Et hier, j'ai voulu tester la mise en avant d'une oeuvre (me suis dit avec les quelques points que j'ai, si ça peut aider à remonter des bugs,...). Sur la page de mise en avant, on m'annonce que j'ai 0 crédits. Comme il me semble que c'est encore une bêta, je préfère pas tester avec des sous en ce moment, histoire de voir si tout fonctionne bien.

En espérant que ces précisions puissent vous aider,

Greg

Edit: j'ai retweeté une oeuvre de nouveau, rien ne s'est passé.

Edit 2: J'ai eu un éclair de lucidité et désactivé le blocage de Twitter Badge dans l'extension Do Not Track Me (pour savoir ce que c'est: http://www.antredugreg.be/des-ajouts-indispensables-a-votre-navigateur-pour-proteger-votre-vie-privee/ ), et de fait ça fonctionne. C'est uniquement DNT qui a empêché le bon fonctionnement du partage.

Mis à jour le : 15 Juil 2014, 17:42
Connie2256
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 01 Mai 2017, 10:37

I found certain lectures quite unclear (esp the ones with jvzoo marketing ratios and terms), where a lot of concepts introduced without establishing the relationship of these concepts to business, this jvzoo academy review is really awesome.

658
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 08 Mai 2017, 07:55

Thank you for your post, There are good post! Developed the Common Rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system.Modern common rail systems, whilst working on the same principle sensor are governed by an engine control unit (ECU). The design was acquired by the German Common Rail Shim & Gasket kit company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production Common Rail Nozzle . In hindsight,As the new technology proved to be highly profitable. The Common Rail Injector Valve had little choice but to sell, however,In 1997 they extended its use for passenger cars Common Rail Injector .The first passenger car that used the common rail system. 

Marlan
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Sep 2017, 09:22
This post is really fantastic, Thanks for all efforts to make this forum successful.

Hammer Of Thor Asli | Jual Hammer Of Thor Asli | Hammer Of Thor | Ciri Ciri Hammer Of Thor Asli | Obat Hammer Of Thor

Selamat datang di website kami www.pusatvimaxasli.com kami merupakan online shop yang menjual Hammer Of Thor Asli satu-satunya toko online jujur, berkualitas serta terpercaya.

Baca Juga : Hammer of thor asli obat pembesar penis

Hammer Of Thor Asli Obat Pembesar Penis 100% Nyata Hasilnya, Produk yang sangat terkenal sebagai supleman herbal untuk pria yang ingin mempunyai penis besar panjang kuat serta tahan lama.

Hammer Of Thor Asli  adalah obat pembesar penis herbal yang diciptakan untuk pria yang ingin memiliki penis besar dan panjang.

Auteur
Lien permanentposté le : 06 Déc 2017, 05:47

What is it best to do if you have had been denied health coverage coverage? What options do you possess if you possess been said individual health coverage coverage? What are examples of the common points that health coverage coverage are generally denied? www.xtremehealthy.com

Drained your drawers; full from pages containing every one of your health advice and file types where you possess stored every one of your health data files. In rather long future, not more files could be used towards store healthiness records. www.professionalhealthy.com

pen drives also now on specialized websites what individuals take the obligation of safeguarding and adding medical data files. To have a an eye on our medical history and show and need it when mandatory, we need to make a personal healthiness record. www.ideahealthy.com

You can actually improve a sports functioning training not to mention performance any time you practice the most suitable sports addiction recovery techniques. Sometimes overlooked, right here are important athletic recovery particulars. www.findasports.com

For pursuit enthusiasts not to mention occasional pursuit lovers available on the market, there are a large number of chain athletic good stores options to select from to try and force what one needs to drawn in their most desired pastime. www.estatesports.com

A story about typically the rising will cost you of athletic gear and then the effects it has on everyday people. Hopefully it may point out tips around this unique rising problem and find more budget friendly sports hardware. www.myhomesports.com

This dissertation makes particular mention of the racial volume to athletic competition analysing the mind significance from sporting competition in relation to individual not to mention team sports with reference to reinforcing domestic and racial morale. www.stylessports.com

which at this moment selling prefer hot cakes in your American economy. Every professional whether he will be amateur and / or skilled wants to wear athletic sunglasses for the reason that this but not just protects her eyes but more give your man the fascinating jazzy take a look. www.specialssports.com

There can be described as new not to mention explosive trend across the world of betting and athletic betting-Internet athletic betting. People have realized out through droves throughout Internet research and recommendation how simple it happens to be to decision on athletic on the web. www.shopssports.com

A extensive service medical related equipment provider can grant sports trauma equipment towards athletes that allows you to prevent truly serious injuries because of occurring or or reduce typically the severity associated with injury. Read on for additional information. www.professionalssports.com

Sports. This can be a world overflowing with competition and then a drive for the purpose of excellence. In a natural way, athletes include the most affordable spirits. In any world this unique competitive, athletes need to seek every brink possible finished their enemies. www.holidayssports.com

My prospect is who someone should certainly take according to their wings, without disturbing the prevailing structure from "training", all new potential sportsperson in your age category of 8 numerous years to fifteen years not to mention 15 numerous years to 21/25 numerous years, for imparting soft talents and psychologically and mentally . literacy. www.thesportsyard.com

coaching his or her's kids out of your sidelines, demeaning the other one team because of this forth-no a particular likes sitting almost that dad or mom at his or her's child's performance. Here are actually three laws sports fathers and mothers should follow in order to avoid becoming "that athletic parent. www.thesportsterminal.com

Next time you concentrate on looking for the purpose of potential they to show you how to with your company needs, be sure that the agent's experience are great. Because any time you experienced thats colleague veteran in your partner's scouting weeks... Check the run information for additional information. www.wizardsrealestate.com

With typically the burst of this housing bubble, home deals have lowered dramatically not to mention Michigan happens to be one of the many hardest arrive at markets in the. This could make Michigan the best markets to invest in right nowadays. www.updatesrealestate.com

Undoubtedly, internet will be most ultra powerful and cheap tool upskill and promote realty industry. Most potential customers now plan to google search will find to select an agent or broker for helping them pay for or sell a home. www.technologyrealestate.com

The brilliant culture has brought the realty in Bangalore towards new heights with additional demand for the purpose of commercial, sell or house properties. Typically the revised FDI regulations opening latest channels for the purpose of foreign money in Of india have developed Bangalore some hot most desired for money. www.signrealestate.com

If you've planned on buying realty on typically the Riviera Maya : the expanse of delightful beachfront not to mention thriving tourism centers expansion down because of just towards the south of Cancun on the subject of 80 kilometer after kilometer to Tulum - you can wonder that may be the healthier choice, www.servicesrealestate.com

There are actually things through life for which you really need that allows you to know that this love products are risk-free while you could be away and this can include done with the help of video babe monitor. It is recommended a mother's instinct to stay her babe protected from something that could harm her infant. www.babynexus.com

Being any, we sometimes forget the troubling path which our skin has brought. Whether you resolved acne, eczema, rashes or each and every skin infection, everyone seems to have experienced a skin concern. www.babyhideout.com

How to set up for a baby. Babies need a lot of things. Well, allowed me to make some correction... we are took believe who babies need a lot of things. When I analyze pictures from me being baby, all I just ever see can be described as crib, some doorway babe jumper, some tricycle, a particular doll, and much of cardboard container. www.babiesventure.com

Having a baby is the most awesome feeling a woman can need because suggest a completion of this biological function of this female kind. The moment the period of expecting commences, the $ 64000 work sets out. www.babiesportal.com

A little senses establish quickly from the moment they are actually born. They are actually inquisitive concerning world near them like they are exposed to so a large number of new important things. Parents can make use of sensory recreation for babies to further their little development. www.babiesparlor.com

The volatility of this financial environment is well-known not to mention economic activities around the world get run by budgetary conditions. On a stock buyer, it is necessary to have a an eye on the recent global stock market news. www.sanctuarynews.com

Many families ask how they can get his or her's businesses press listed through Google Press. To many it is an attractive style of generating potential customers and hits world wide web by announcing a good solid services from your internet business. www.nooknews.com

Within typically the pages from a Well Increasingly being Journal and / or diary, you can actually record not to mention track whatever serves and provides for most people, and what will never. Whether most people already have a publication or plan to start a Overall health Journal, it happens to be an fantastic, supportive tool that anyone can give towards yourself. www.shelterjournal.com

Keeping some journal makes the difference on your personal progression journey. There are a lot reasons and services this rehearse. Read this text to explore why some journal can be described as tool you must have for you to succeed in life. www.junctionjournal.com

Simply as many families keep some journal and / or diary on the subject of events, feelings not to mention goals of waking time, year not to mention beyond, keeping some Yoga Journal are generally most positive in helping you to see whatever progress you have made over instance. www.cornerjournal.com

Deschooling Society is absolutely not about education it happens to be about the community. The active authoritarian, hierarchal, affordable, society might be perpetuated from authoritarian, hierarchal, affordable schools. Both ignore the present for the purpose of future rewards which were never come to. www.societydiary.com

Online press footage is a fantastic way to dramatically improve the caliber of your picture. With over the internet news, you will get instant recognition, recognition, and a specialized flair to almost project. Aided by the newsworthy events doing each time of day, www.thenewsyard.com

namiiwyvern
(membre)
Auteur
carrier kit
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 23 Juil 2019, 14:06

This article has provided a lot of important information to everyone. I am happy to read the information in this article

free gift card code generator

free gift card code generator

free gift card code generator

dailymotion download

Retour en haut