Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

Forum / InLibroVeritas / Les utilisateurs d'ILV / J'aimerais comprendre...
loader
Auteur
(membre)
Auteur
Sujet du message : J'aimerais comprendre...
Lien permanentposté le : 03 Juil 2014, 14:16

Bonjour,

Il y a une nouvelle version que l'on est obligé de prendre en compte. A lire le message "InLibroVeritas nouvelle version, c'est quoi ?" il n'y aurait que des avantages.

Or, à ce que je vois et à ce qu'on m'a dit de façon assez abrupte dans un ticket :

- je ne peux plus toucher l'argent que l'on me doit (sauf à passer par les fourches caudines d(un compte paypal). Ca ne semble même pas pouvoir être considéré comme un avoir.

- je ne connais plus en temps réel le détail de mes ventes (pourquoi alors écrire "Nous avons mis en place des statistiques complètes pour suivre l'évolution des lectures et/ou des ventes de vos oeuvres" ?).

- on ne peut plus communiquer avec ILV par mail, on doit utiliser un ticket avec des réponses à côté des questions

- après un premier ticket qui a été abrégé, je n'ai pas droit à un second ticket.

Bref, tout cela m'apparaît violent et intolérant. Très surprenant. Je me retrouve sans interlocuteur alors que j'avais mis en place il y a un an, après un dialogue fructueux, une formule intéressante pour développer une collection coéditée avec mon association. Tout cela semble tomber à l'eau parce que les méthodes d'ILV auraient complètement changé. Je me pince et je me dis qu'il y a de l'incompréhension et que ça doit pouvoir s'arranger...

Désolé de mettre cela sur ce forum, mais c'est apparemment ma seule façon de communiquer avec ILV. Plutôt que de poster ce message, le modérateur peut bien sûr l'orienter vers un responsable avec qui je pourrais vraiment discuter par mail.

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 03 Juil 2014, 16:08

Bonjour,

- nous avons décidé de prendre le partie que l'auteur, l'éditeur, toucherai 100% de la vente directement sur son compte. Pour des raisons techniques seul paypal permet de faire cela. Si vous connaissez un équivalent plus avantageux, n'hésitez pas à nous le faire savoir.

- vous avez en temps réel les statistiques de ventes, de lectures, de téléchargement etc dans votre compte, sur chaque oeuvre dans "mes textes"

- il n'est en effet plus possible de communiquer par mail, c'est un choix technique qui permet de lier la production, le webmaster, la pao et la gestion en seul flux simple de conversation. Nous répondons à tous les ticket sans exception, si la réponse ne vous parrait pas satisfaissante vous pouvez nous demander des précisions.

- vous pouvez nous envoyer autant de ticket que vous le souhaitez.

Rien n'est violent ou intolérant, le site a changé de focntionnement, nous avons décider de donner aux auteurs tous les outils possibles pour faire vivre leur oeuvre et, s'ils le veulent, d'en tirer les fruits.

Il n'y a pas d'échange possible par email, vous pouvez communiquer avec l'ensemble de l'équipe par ticket depuis la page "contactez nous". Ce qui se passe toujours très bien dans tous les cas. 

amabe
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Juil 2014, 12:21

Bonjour,

Vous décidez unilatéralement et en face tant pis s'il y des régressions ?

Il vous est très facile de déduire l'argent que vous me devez de ma prochaine commande. Je peux d'ailleurs le faire moi-même en vous payant par chèque. J'attends une confirmation de votre part. Considérez que paypal refuse de m'ouvrir un compte.

Il faut comprendre que "mes textes" signifie "Mes livres", ce n'est vraiment pas évident ! Quand je vais sur mes "livres", puis sur statistiques, puis sur changer puis demander les ventes (quels parcours...), je vois un graphique (alors que je charche un historique des ventes) où tout est à zéro, alors que j'avais reçu des mails de vente dans la formule précédente. Vous me devez plus de 150 euros, je veux savoir comment les répartir livre par livre. Comme je le savais avant.

Pour envoyer un ticket, il faut pouvoir en créer un. Je le pouvais la semaine dernière, je ne le peux plus maintenant. Serais-je encore plus crétin que la semaine dernière ?

Excusez-moi, mais je trouve que tout cela est violent, oui. Vous me répondez ici, c'est déjà ça, merci de continuer, on devrait y arriver, je ne demande pas la mer à boire. Seulement retrouver à peu près - mais pour l'essentiel - le fonctionnement d'avant.

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 04 Juil 2014, 16:21

Nous allons cloturer ce fil de conversation, et le poursuivre en privé car il ne concerne pas la communauté : http://www.inlibroveritas.net/contactez-nous.html

Les tickets fonctionnent parfaitement, il n'y a pas le moindre soucis.

Auteur
Lien permanentposté le : 05 Juil 2014, 13:53

POur répondre à Amabe, voici mon point de vue sur les récents changements de procédés d'ILV-edition :

ILV-EDITION n'a toujours pas payé fin juin 2014 les royalties dues aux auteurs,non seulement pour moi mais pour  d'autres auteurs,  alors que les comptes doivent être réglés fin avril. Et le nombre de ventes réalisées, qui était visible sur l'ancien site,  a disparu avec la création de ce nouveau site en mars dernier.Ce paiement s'effectuera ( quand ? ) comment  ? PAr le compte Paypal, ou par chèque comme me l'avait dit récemment par téléphone M. MAtthieu Pasquini, le responsable d'ILV-Edition. ? Il faudrait savoir.

Je conseille aussi aux auteurs ayant publié avec ILV-edition de vérifier sur le nouveau site que leurs oeuvres ne sont pas disponibles en lecture intégrale, alors même qu'ls ont signé pour une publication en Copyright.

De plus mes livres ne sont plus référencés sur les sites de ventes ( fnac, amazon...) et cela depuis des semaines, sans d'ailleurs que j'aie été prévenue. Les explications qui sont  données à ce sujet dans la réponse précédente  manquent de clartéet de précision " Nous sommes en train de réfléchir au "problème" amazon. Nous sommes interfacé par cyber scrib qui met à jour la base de données amazon et nous renvoi les commandes, malheureusement malgré nos relance le système indique le livre en hors stock alors même que nous l'avons. C'est en train d'être résolu parce que nous mettrons directement en vente les livres sans passer par cyber scrib.".... Qui comprend ce langage technique ? Une seule question se pose  : quand ?

Tout ceci ne correspond pas aux termes du contrat !

Aussi ce conseil donné plus haut par "boogieplayer "  n'a pas de sens :

IMPORTANT : vous êtes libre de poursuivre l'édition avec ILV-Edition ou ne ne pas poursuivre l'édition. Aucune contrainte ne vous est imposée. Vous pouvez supprimer l'édition du livre depuis votre compte, d'en suspendre l'édition ou de poursuivre l'édition avec nous. C'est vous qui choisissez ce qui est le mieux pour vous.

Ce qui nous convient le mieux, ce n'est pas de rompre un contrat dans lequel nous avons investi au minimum 199€ par livre, mais que l'éditeur respecte les engagements pour lesquels nous avons signé avec lui.

Il s'agit juste de savoir si ILV-edition ( REVERBERE édition) respecte les conventions pour lesquelles les auteurs ont signé et payé .... à savoir l'impression, la diffusion sur les sites de ventes en ligne ( amazon, fnac et chapitre) et le versement de royalties à la date indiquée sur le contrat. Nous sommes plusieurs à trouver que l'exagération a assez duré.

Auteur
Pralel
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 17 Mar 2018, 14:08

open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of youopen it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it for all of you open it

abanesh
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 10 Aoû 2018, 01:50

muebles monterrey muebles en monterrey rejas acero reja acero todo para tu fiesta clases de ingles en monterrey examen toefl en monterrey exci uanl software de nomina proveedores de erp kit consultores en mexico proveedores de erp software contable carrito de shots elotes para eventos carrito de elotes para eventos Produccion de video en monterrey Video institucional influx monterrey Videos corporativos influx monterrey Video promocional influx monterrey todo para tu fiesta 

agencia de colocacion head hunter mexico atraccion de talento reclutamiento masivo headhunter outsourcing mexico carrito de shots barra de bebidas barra libre renta de barra de bebidas barra de bebidas para fiestas barra de bebidas para eventoselotes para eventos carrito de elotes para eventos agencias de publicidad en guadalajara paginas web guadalajara agencias de marketing en guadalajara marketing digital guadalajara empresas de publicidad en guadalajara agencia de publicidad guadalajara agencia de marketing en guadalajarapaginas web en guadalajara agencias de marketing guadalajara agencia de publicidad en guadalajara agencia de marketing guadalajara 

alarmas alvore servicio de gps www.vivaelmueble.mx rejas acero reja acero clases de ingles en monterrey www.vivaelmueble.mx diseño web akevia 

Contratacion de personal Contratacion de personal human quality Administracion de nomina Administracion de nomina sueldos y salarios Empresas de recursos humanosEmpresas de recursos humanos en mexico Empresas de recursos humanos en monterrey Outsourcing monterreyOutsourcing en monterrey Recursos humanos monterrey Recursos humanos en monterrey Servicio de reclutamientoReclutamiento monterrey Reclutamiento en monterrey

consultores agustin torres monterrey consultores agustin torres en monterrey action coach monterrey action coachconsultoria agustin torres monterrey consultoria agustin torres en monterrey coach agustin torres empresarial coach agustin torres de negocios

Mis à jour le : 24 Déc 2019, 09:11
carrier kit
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 05 Oct 2018, 13:44
Retour en haut